یک بازی ساده که در آن شما کنترل یک مار را با استفاده از صفحه کلید انجام می دهید. (بالا، پایین، چپ و راست) را به سمت یک میوه که به طور تصادفی بر روی نقشه ظاهر می شود. این بازی دارای 2 حالت (پخش بازیکن و کامپیوتر) می باشد. در حالت بازیکن، شما کنترل مار را دارید در حالی که در حالت کامپیوتر، کامپیوتر کنترل مار را دارد.دلیل این حالت برای نشان دادن استفاده از هوش مصنوعی در برنامه نویسی بازی است. این بازی در گوشی های مدل قدیمی نوکیا موجود است.
امروز یه پروژه برای درس آزمایشگاه پایگاه داده پروژه دیتابیس مربوط به تولیدی پوشاک آماده کردم .
-----
دیتابیس : Sql server
----
برای درس آزمایشگاه پایگاه داده
فصل اول : تجزیه و تحلیل داده ها - فصل دوم : طراحی سیستم ----- نمودارهای UML
--
نمودار Use Case
-
Sequence Diagram
--
State Diagram
--
نمودار DSD
--
نمودار JSP
--
طراحی فرم های ورودی و خروجی