ورود به مدیریت فروشگاه





  بازيابي رمز عبور؟

پیروزی آسمان خراش های ایران بر مالزی و صعودی با اقتدار

تیم ملی بسکتبال ایران آخرین بازی مرحله گروهی خود را با شکست قاطع مالزی پشت سر گذاشت.

یم ملی بسکتبال ایران در سومین دیدارش از رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف مالزی رفت و در دیداری ساده و در شرایطی که مهره‌های کلیدی تیم استراحت کردند با نتیجه 122 بر 42 به پیروزی رسید تا مرحله اول این مسابقات را با سه پیروزی پشت سر بگذارد.

ایران در این مسابقه با ترکیب اولیه مهدی کامرانی،‌بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی و اصغر کاردوست کار را شروع کرد و از همان ابتدا صاحب توپ و میدان بود. ملی‌پوشان ایران به سادگی امتیاز کسب می‌کردند و مالزی نیست در کسب امتیاز ناکام بود. در 10 دقیقه نخست مسابقه مجموع امتیازهای حریف ایران دو رقمی نشد و ملی‌پوشان کوارتر نخست را 35 بر 5 به سود خود تمام کردند.

در کوارتر دوم نیز شرایط همین بود و بسکتبالیست‌های ایران راحت‌تر کار می‌کردند و امتیاز می‌گرفتند. باوئرمان در این مسابقه به مهره‌های اصلی‌اش از جمله حامد حدادی استراحت داده بود و زمان بیشتری به بازیکنان جوان می‌داد. ایران در کوارتر دوم 27 بر 3 به برتری رسید تا در نیمه نخست 62 بر 8 برنده شود. نکته جالب توجه این بود که ملی‌پوشان ایران در نیمه نخست هیچ خطایی انجام ندادند.

در کوارتر سوم ملی‌پوشان ایرانی فشار را خیلی کمتر کردند و مالزی با استفاده از شوت‌های پیرامونی در اندیشه کسب امتیاز بود که موفق عمل کرد. بسکتبالیست‌های ایران فشار زیادی در دفاع نمی‌آوردند و به همین دلیل مالزی در این کوارتر 18 امتیاز کسب کرد. کوارتر سوم با نتیجه 30 بر 18 به سود ایران تمام شد.

در کوارتر چهارم ایران حریف خودش را 100 تایی کرد. ملی‌پوشان در دفاع تمرکز بیشتری داشتند و اجازه نمی‌دادند حریف شرقی به سادگی امتیاز کسب کند. این مسابقه فرصت بسیار خوبی برای سجاد مشایخی و بهنام یخچالی دو بازیکن جوان ایران بود تا بتوانند خودشان را نشان دهند و زمان بیشتری در جریان مسابقه قرار بگیرند. کوارتر پایانی نیز که به طول کامل برای ایران بود در نهایت با نتیجه 30 بر 16 به پایان رسید و تیم ملی ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی توانست مالزی را 122 بر 42 شکست دهد.

 

تیم ملی ایران در مرحله دوم مسابقات باید با سه تیم نخست گروه B رقابت کند جایی که کشورهای فیلیپین، فلسطین، هنگ کنگ و کویت حضور دارند.

در ارتباط باشید

اگر در طول فرآیند ایجاد یا مدیریت وب سایتتان به مشکل یا ابهامی برخورده اید یا برای پاسخ به هر سئوالی که برایتان ایجاد شده است ،
می توانید با بخش پشتیبانی بیزنا در تهران با شماره تلفن 44386106 و 44386108 و همراه 09376166592 و یا ایمیل bizna24@gmail.com یا از طریق فرم ارتباط با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

آدرس شرکت
تهران ،ستارخان ،خیابان رحیمی اصل ،کوچه ششم شرقی شماره : 09376166592 - 021.88996492