به گزارش خبرگزاري موج، تهران امروز نوشت: يكم- اتفاقات يكساعت آخر زمان ثبتنام انتخابات رياستجمهوري، همانگونه كه آرايش سياسي انتخابات را دستخوش تغيير كرد، براي رسانههاي بيگانه و سرويسهاي غربي فرصتي بيبديل را براي بازفرآوري تحولات سال 1388 پديد آورد. اگرچه نميتوان از نقش برخي كانديداهاي انتخابات سال 1388 در توليد آنچه بر سر كشور آمد، گذشت اما از تلاش رسانههاي فارسيزبان ضدانقلاب همچون صداي آمريكا، بيبيسي، راديو فردا و... در دامنزدن به اختلافات و گزارش لحظه به لحظه وقايع هم نميتوان به راحتي گذشت. دوم- هرچه به زمان اعلام نتايج بررسي صلاحيت كانديداها نزديك ميشويم، امكان اتحاد اصولگرايان بر رايآورترين و مقبولترين گزينه بيشتر ميشود. اگر از كوبيدن يكي، دو جريان بيتاثير شبه اصولگرا بر طبل كانديداي اختصاصي بگذريم، قاطبه چهرههاي اصولگرا براين باورند در مقابل كانديداي مشترك جريان اصلاحطلب تنها يك كانديداي رايآور و كارآزموده،كارآمد و - به فرموده رهبر عزيز انقلاب- داراي كار اجرايي در سطح بالا ميتواند صفآرايي كند. اين موضوع همانقدر كه براي نيروهاي انقلاب نشاطآفرين و شورآفرين است براي دشمنان پيام آور ترس و وادادگي است. سوم- شبكه رسانهاي ضدانقلاب اگرچه در ظاهر با يكديگر تفاوتهايي دارند اما در عمل با تقسيم كار مشترك نانوشته هركدام بخشي از پازل فعاليت رسانهاي ضدانقلاب در انتخابات را تكميل ميكنند. اتاق فكر رسانهاي ضدانقلاب در تحليلهاي خود براين باورند كه محمد باقر قاليباف به واسطه رضايت مردمي از عملكرد وي در نيروي انتظامي و بعد شهرداري تهران- اين تحليل بارها در صداي آمريكا و بيبيسي منعكس شده- رايآورترين گزينه در برابر گزينه اصلاحطلبان خواهد بود. از همين رو ضدانقلاب ميكوشد در پوشش فضاي سياسي كشور در آستانه انتخابات از يكسو گزينههاي ديگر را كه عملا امكان رايآوري در مقابل كانديداي مورد حمايت آنان را ندارند به عنوان كانديداي اصلي در برابر كانديداي حداكثري جريان اصلاحطلب مطرح كنند و در سوي ديگر خط تخريب گستردهاي عليه قاليباف به راه افتاده و با تبليغات گسترده ميكوشند وي را تخريب كنند. درهمين ارتباط از ميانه هفتهاي كه گذشت دور جديدي از تخريب محمدباقر قاليباف توسط شبكه تلويزيوني فارسي زبان بيبيسي آغاز و در اقدامي هماهنگ شبكههاي ديگر فارسي زبان ضدانقلاب همچون صداي آمريكا، راديو فردا و سايتهاي اين جريان به آن دامن زدند. تاكتيكهاي تخريب قاليباف در داخل و خارج از كشور اگر چه باهم متفاوت است اما يك هدف و يك گزينه بيشتر ندارد و آن هم چيزي نيست جز كاستن از شدت محبوبيت مردمي قاليباف. بر اساس اين پروژه، قاليباف بايد بهجاي هر واژهاي گرفتار پروژه «اين را گفت يا نگفت» شود. خط پيوند تخريب قاليباف در داخل و خارج از كشور دقيقا همين نقطه است تا بتوانند گفتمان كارآمدي، انقلابيگري و مديريت جهادي را در اين ميدان زمينگير كنند. موج تخريبي رسانههاي ضدانقلاب روزي لازمه مديريت فضاي رسانهاي انتخابات را در برجسته كردن سخنان اطرافيان دولت، روزي در دامن زدن به فضاي تحريم و اينك در تخريب رايآورترين، مقبولترين و مشروعترين گزينههاي انتخابات ميداند. بيبيسي اگرچه در انتخابات سال 1388 كوشيد تا رهبري جريان رسانهاي مخالفان را در روزهاي بعد از انتخابات برعهده بگيرد ولي شرايط انتخابات سالجاري بهگونهاي پيش رفته كه اين تحليل در ميان اتاق فكر رسانهاي ضدانقلاب به وجود آمده كه قبل از انتخابات هم ميتوان پروژه نيمهتمام سال 1388 را دوباره كليد زد. چهارم- موج تخريب رسانههاي ضدانقلاب بيش از هرچيز نشانهاي از هراس ضدانقلاب و سرويسهاي امنيتي غربي از رايآوري فرزندان حضرت روحالله است. اقبال مردم به قاليباف، استقبال از حضور دوباره فرهنگ ايثار و جهاد در مديريت اجرايي، استقبال از كارآمدي و در نهايت روي كار آمدن مديري كارآزموده از جنس مردم است. پنجم- قاليباف اين روزها به هرشهري كه ميرود مردم با شعارهايي از جنس استقبال از يك همرزم شهدا، از جنس فرزند امام و رهبري از وي استقبال ميكنند. مردم قاليباف را مردي انقلابي و برخوردار از همت جهادي و داراي مديريت جهادي ميدانند. همين هاست كه لزوم تصويب پروژه تخريب قاليباف در اتاق فكر سرويسهاي غربي را چندبرابر ميكند.
اگر در طول فرآیند ایجاد یا مدیریت وب سایتتان به مشکل یا ابهامی برخورده اید یا برای پاسخ به هر سئوالی که برایتان ایجاد شده است ،
می توانید با بخش پشتیبانی بیزنا در تهران با شماره تلفن 44386106 و 44386108 و همراه 09376166592 و یا ایمیل bizna24@gmail.com یا از طریق فرم ارتباط با ما تماس بگیرید.