موفقیت تماس های تلفنی خود را افزایش دهید
وقتی با یکی از مشتریان بالقوه تماس تلفنی می گیرید، این سوال ساده را مطرح کنید: مثل این که بدموقعی تماس گرفتم؟ این پرسش ساده می تواند در جریان تماس، فواید بسیاری برایتان داشته باشد:
- بسیاری از مشتریان خواهند گفت: خیر، این طور نیست. دراصل، آنها به شما اجازه می دهند که منظورتان را با ایشان در میان گذارید.
- اگر برخی از مشتریان بگویند در آن ساعت بخصوص بواسطه مشغله زیاد نمی توانند با شما گفت و گو کنند. می توانید زمان دیگری برای انجام تماس تعیین کنید.
- وقتی که بار دیگر تلفن می زنید اگر منشی یا معاون مشتری مورد نظر از شما بپرسد که: آیا او منتظر تلفن شماست؟ با اطمینان بگویید: آری.
- با طرح سوال مورد اشاره، به مشتریان خود القا می کنید که برای وقتشان ارزش قابل هستید. آن دسته از نمایندگان فروش که عبارت های ساده ده واژه ای را به کار برده اند، میزان موفقیت تلفنی خویش را دو برابر ساخته اند.
اسرار موفقیت در امر فروش از طریق تلفن
اثر: باب پلای